Tuesday, September 21, 2010

Hari Raya 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir n Batin kpd member2 aku...
H0pe k0rang semua hepy2 s0kmo..

Raya kali nie bez giler r...
de my family,abg ipar n yg paling sy0k de baby ainur..
l0ve u baby ainur...

Baby ainur nama panggilan..
dilahirkan di Melaka...
Ank jati melaka la 2..hikhik..
Balik raya baby ainur dh pandai nk jalan..
xsampai ag 1 tahun,dh nk jln baby nie..
rmai yg syg kt baby ainur..
especially umi baby ainur la..
xsangka kakak kesayangan aku dh jd ibu..
syg akak...
bt abg faizal,tq c0z hepykn my family n akak aku..
kami bt0l2 hepy ngan abg..
akak aku xsalah pilih abg faizal...
se0rg yg Caring...hikhik..

Walaupn aku dh besar..
duit raya ttp jd duit tambahan ku...
byk plak 2 dpt..hahaha..
dpt la belanja lebih ckit bulan nie..
best nyerrrr...

k la,laen mse n ketika aku bercerita lagi..
Wassalam..

No comments:

Post a Comment